Direktlänk till inlägg 31 mars 2011

En ledig dag...

Av Sofia Green - 31 mars 2011 11:39

Dagen har än så länge varit riktigt skön.

Lämnade lilleman på dagis vid 0845 och sedan gick jag en promenad runt hela staden. Var hemma vid 09.30 igen. Sen var jag tvungen att åka ner till ICA för att handla lite till lunchen. Gjorde i ordning två stycken lasagner, bra att ha lite matlådor.

I em när barnen är hemma igen tänkte jag ta med dom ut till farmor och farfar och titta på i princip nykläckta kalkonkycklingar. Farmor berättade för mig igår att dom hade varit och hämtat kalkoner. Hoppas bara att det inte är dom vi ska äta till middag på söndag :)

Senare i em ska jag träna bowling med HjoFloran förmodligen sista gången för i vår. Får träna själv sen. Får se om jag ska vara med och spela på tisdag när det är sista fyrmanna.

Ännu senare i kväll ska jag hämta grannen vid tåget så att hon kommer hem efter några dagar i Stockholm.

Sen är det väl nästan läggdags och imorgon ska sambon följa med dottern till skolan på fm och jag ska förmodligen följa med min mormor och handla eftersom min pappa är lite sjuk så vi vill inte att han smittar mormor och morfar.

Hör av mig!!!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia Green - 15 april 2011 14:48

Jaha och så vart det fredag den här veckan oxå. Har varit ledig idag utan några barn hemma. Var inne i Skövde på fm och lämnade in en annons bl.a till tidningen. Sen var jag och bowlade ihop med Anna-Karin. Nu snittar jag på 120 i alla fall, det bl...

Av Sofia Green - 11 april 2011 07:21

Tyckte det var lika bra att skriva nu. I helgen har jag och sambon varit i Borås och hälsat på hans syster och henne man. Det var även husvagnspremiär. Campingen i Borås var ingen höjdare tyvärr men vi sov ju bara där så vi slapp undan ganska bra. ...

Av Sofia Green - 4 april 2011 20:39

Ja du vad gör man... när två små barn blir beordrade att städa sina rum. Jo man får höra femtioelva gånger "Kan du komma och titta om jag är färdig nu?" och "Jag städar!" Lite dryg två immar tog dett och då är det ändå inte helt klart men en trött fy...

Av Sofia Green - 29 mars 2011 05:58

Då var det tisdag då. Igår jobbade jag inne hela dagen eftersom vi hade planeringsdag. Idag ska jag jobba ute. Sambon ska ha bilen idag så jag och barnen får cykla till jobbet och skolan. Hoppas 4-åringen inte klagar allt för mycket. Han orkar inte...

Av Sofia Green - 27 mars 2011 07:04

Jaha då var man uppe tidigt nu igen... Fast som tur var hade vi ju fått sommartid inatt så klockan var ju i alla fall halv sju när jag vaknade. Hur ser mitt liv ut nu då? I början på januari friade min sambo till mig så nu ska vi gifta oss i maj....

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<<
Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Skriv din åsikt


Ovido - Quiz & Flashcards